Hynek je muž činu. Díky svému charismatu, hlubokému hlasu a intenzivnímu projevu dokáže na jevišti i před kamerou zaujmout jako málokdo. Kromě herectví se věnuje také umělecké fotografii, zejména aktům, které si získaly velký ohlas.
Aktuálně ho můžete vidět v Hudebním divadle Karlín (Bodyguard), Dejvickém divadle (Každý má svou pravdu, Vzkříšení, Racek), Divadle Bez Zábradlí (Koza aneb Kdo je Sylvie?, Milion) a Divadle Palace (Štěstí, Africká královna).
Ve filmu se Hynek objevil v mnoha výrazných rolích, například v Nevinnosti, za kterou získal Českého lva za nejlepší mužský herecký výkon ve vedlejší roli, dále pak ve snímcích Gangster Ka, Moje slunce Mad, Stínohra, Srdce na dlani, Hádkovi, Hranice lásky, ONEMANSHOW: The Movie, Děti Nagana či Aristokratka ve varu. Diváci ho znají také ze seriálů, jako jsou Rapl, Případ Roubal, Zkáza Dejvického divadla, Dabing Street nebo Až po uši.
Ať už stojí na scéně, před kamerou nebo za objektivem, Hynek vždy tvoří s vášní a naplno.
Viktorie se nemusíte bát, je to hluboce empatická osoba a její specialitou je vytvářeni citlivé a přátelské atmosféry v pracovní skupině.
V roli režisérky se podílela na několika desítkách inscenací. Aktuálně její režijní práci můžete vidět v Nové Spirále Na Výstavišti (Madisonské Mosty), Divadle Rokoko (Tekoucí písky), Divadle Palace (Africká královna), Divadle METRO (Laponsko - Děti jsou jen děti, Rita), Fénix Film (Pokračování příště), Vršovickém divadle MANA (To nemyslíš vážně, Pepíčku a Máma říkala, že bych neměla).
Přesto že Viktorie je v současné době uznávanou režisérkou, 25 let své kariéry byla herečkou. Zahrála si ve spoustě inscenací v Divadle Komedie (Sen noci svatojánské, Tři sestry, Kupec benátský, Král Lear, Sonáta duchů, Zvláštní žena) nebo v Divadle na Provázku (Božská komedie). Dodnes ji jako herečku můžete vidět i v televizi. Hrála v seriálech Volha, Chlap, Dáma a král, Specialisté, Rapl či Ordinace v růžové zahradě. Můžete ji také znát například z filmů Ludwig van Beethoven, Dívka za zrcadlem, 8 hlav šílenství, Svatá čtveřice nebo Cesta do pekla a zpátky.
Petra se vnímá spíše jako tvůrce. Ráda totiž hraje, produkuje, vybírá hry, skládá, režíruje, prostě tvoří.
Má za sebou spoustu ztvárněných divadelních rolí a aktuálně ji můžete vidět v Divadle na Fidlovačce (Dánská dívka), Divadle Palace (Plnou parou), Divadle METRO (Laponsko – Děti jsou jen děti), agentuře Harlekýn (Lov na losa). Mimo divadelní role ji můžete znát ze seriálů Cesty domů, Banáni, Zázraky života anebo z filmů Tancuj Matyldo, Pánský klub nebo Past.
Zkušenosti však nemá jen s herectvím, ale také s produkcí. Svou producentskou činnost zahájila ve spolku SpoluHra, který založila a působila v něm téměř 4 roky, vybírala pro něj hry, hrála a skládala hudbu. Během této doby spolek získal řadu divadelních ocenění a vyprodukoval několik inscenací, například V hodině rysa, Gedeonův uzel či Prolomit vlny. Nyní je zakladatelkou Živé tvorby, kde se podílela na inscenacích Levnej život, Lov na losa a 4000 dnů. Největším aktuálním počinem Živé tvorby jsou Madisonské mosty v Nové Spirále na Výstavišti, ve kterých Petra mimo role koproducenta složila hudbu, kterou sama i nazpívala.
Eva ráda předává své znalosti ostatním, váží si každého, kdo je na sobě odhodlán tvůrčím způsobem pracovat.
Specializuje se na optimalizaci mluvních procesů uměleckých profesionálů, psychosomatické souvislosti mezi tělem, dechem a hlasem, je pedagožkou pražské DAMU, pracuje léta v dabingu jako herečka, úpravce dialogů a režisér českého znění), načítá audioknihy, je osobním hlasovým a jazykovým poradcem řady profesionálních mluvčích, moderátorů a herců, spolupracuje při vzniku inscenací s mnoha divadelními scénami po celé republice.
Nadabovala přes 280 filmů, 195 seriálů, 10 her a spoustu dalšího. Celý dosavadní život věnovala práci s hlasem, ať už jako interpret, režisér, nebo jako pedagog či kouč. Vede worshopy pro divadelní amatéry i profesionály. Za dabing byla vícekrát oceněna:
- V roce 2012 získala Cenu FITESu za mimořádné dabingové zpracování hodnotného audiovizuálního díla včetně seriálů za seriál Hodně štěstí, Charlie.
- V roce 2017 získala Cenu Františka Filipovského za dialogy k filmu Dítě Bridget Jonesové.
- V roce 2018 byla oceněna znovu touto cenou za dialogy, překlady a režii audiovizuálního díla Mary Poppins.